Zorindha's Place in the Sun

me, myself and my words

Wingardium Leviosa!

I morse såg jag en kvinna med mantel på, det såg precis ut som skoluniformerna på Hogwarts. Jag trodde också ett tag att det var ett roligt rollspel som jag missat, och att hon skulle dra fram en trollstav ur fickan. Fast sen slog det mig att hon nog var från nån frikyrka. Egenligen är det väl inte så stor roll; några hundra år till och Gandalf blir gud och Harry Potter profet. Jag vet att jag skulle gå till en sån kyrka i alla fall.

3 comments on “Wingardium Leviosa!

  1. A-DK:
    October 16, 2008

    Yey! synd att alla bor så utspritt nu “/ då kan vi ju inte spela Everquest med min “fjant alv” som äger 😛

  2. Henning
    October 16, 2008

    Nej nu kan vi ju bara spela med alice “fjant fé” vilket ju knappt är tillfredställande…

  3. Nai
    October 17, 2008

    Where do i sign up?

    Men ursäkta, vadå “synd att vi bor så utspritt så vi inte kan spela onlinespel med varann” .
    Huh?

Leave a Reply

Information

This entry was posted on October 16, 2008 by in Swedish.
